Ваш кошик порожній!
На товари в нашому магазині надається гарантія, яка підтверджує зобов'язання по відсутності в товарі заводських дефектів. Гарантія надається на термін від 2-х тижнів до 36 місяців в залежності від сервісної політики виробника. Термін гарантії вказаний в описі кожного товару на нашому сайті. Будь ласка, перевірте комплектність і відсутність дефектів у товарі при його отриманні (комплектність визначається описом виробу або посібником з його експлуатації).
Так, ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки.
Це право гарантує вам «Закон про захист прав споживача».
Щоб скористатися цією можливістю, будь ласка переконайтеся, що:
Тобто ви маєте право обміняти товар належної якості на аналогічний, якщо товар не задовольнив вас за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути вами використаний за призначенням. Обмін товару належної якості проводиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.
У разі, якщо ви звернулися протягом 14 днів з моменту покупки з проханням обміняти товар неналежної якості на вашу думку, але товар відповідає критеріям товару належної якості, в такому випадку Продавець проводить обмін товару.
Але якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку / акту сервісного центру, авторизованого виробником товару, про те, що умови експлуатації не порушені.
Обміняти або повернути товар можна в нашому інтернет-магазині Unilem. Для цього необхідно зв'язатися з нами будь-яким зручним для вас способом, вказати номер замовлення або П.І.Б. на кого було оформлене замовлення..
Товар необхідно відправити «Новою Поштою». Подробиці пересилання уточнюйте у операторів нашого інтернет-магазину.
Обмін і повернення товарів належної якості здійснюється за рахунок покупця протягом 14 днів з дня продажу за умови збереження товарного вигляду купленого устаткування, упаковки, і наявності документів, що підтверджують факт покупки.
Обмін і сервісне обслуговування товарів неналежної якості здійснюється за рахунок продавця в період гарантійного обслуговування за умови збереження товарного вигляду купленого устаткування, упаковки, і наявності документів, що підтверджують факт покупки.
У гарантійному обміні може бути відмовлено якщо:
Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:
Підпишіться на нашу розсилку і купуйте з вигодою!